Istotnym obszarem w trakcie przygotowaniu działań rozwojowych pracowników są przerywniki na kawę zwykle zwane jako: przerwa kawowa. Zwykle zaplanowane są trzy w ciągu szkolenia i dają one szansę birącym udział w szkoleniu odpocząć.
Podczas standardowej przerwy na kawę i herbatę, obsługa ośrodka szkoleniowego dolewa kawę, herbatę, soki oraz wodę. W zasadzie zawsze podawane są drobne coś do przegryzienia oraz niewyszukane chipsy.
Uczestnicy szkoleń , co nie dziwi, zauważają przerw na herbatę w kategoriach ważnego składnika dnia kursu. Nie zauważają, bo nie ma niczego szczególnego nie wyróżniają się bez względu na to w jakim miejscu zaplanowane kurs szkoleniowy.
Istnieją pomimo wszystko sytuacje gdzie typu centrum szkoleń dba o zawartość sali szkoleniowej jak również przykłada dużo uwagi do organizacji cateringu a także przerywników na kawę. W takim przypadku zwykle przerwy traktowane są najczęściej w postaci ciągłych przerw na kawę.
W sytuacji takich przerw owoce, przekąski, soki, kawa herbata, wypieki itp. stale są uzupełniane przez kelnerów i są dostępne dla uczestników kursu stale jego trwania. Znacząco podnosi to atmosferę wśród uczestników szkolenia i tym samym poprawia efekty biznesowe prowadzonych działań rozwojowych pracowników.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3 Blog 4
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz