Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP około 30% mikrobiznesów w Polsce nie zorganizowało własnej witryny w internecie i nie korzysta z e-mail w swojej aktywności biznesowej.
Jakkolwiek wynik ten wydaje się być niemałym, to można wykorzystać kilka prostych sposobów na rozwiązanie kłopotu i stworzenie w niedługim okresie trwałych podstaw pod swoją obecność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom bardzo często wskazuję rozwiązanie oczywiste, a przy tym dające oczekiwany rezultat: zbudowanie strony www w oparciu o wordpress lub joomlę, a dalej założenie zakupionej w sieci templatki u takich ostawców jak yootheme.com.
To oczywiste podejście gwarantuje praktycznie zawsze bezzwłoczny rezultat – witryna w sieci nie tylko znajdzie się w internecie ale także zaskoczy świeżością formy. W praktyce, w koszcie około 600 pln brutto można zaliczyć konieczne cele.
Samo stworzenie witryny nie oznacza obecności podmiotu gospodarczego w internecie. Priorytetowym zagadnieniem jest jej wypromowanie częstokroć z pomocą dedykowanych firm lub ponownie z nami, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Nie można zaponieć, by treści na stronie były często rozwijane i przygotowane zarówno w treści jak i w innych obszarach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz