Do stworzenia poniższych paru zdań legła opinia pewnej komisji oceniającej sprawdzających projekty PO IG 8.1. Biznesplan został odrzucony na etapie oceny merytorycznej z uwagami, iż nie zostało spełnione kryterium e-usługi w sensie PARP PO IG, bo w celu realizacji e-usługi wymagane jest pobranie aplikacji na tablet, co powoduje, że nie jest spełniony warunek pracy na żądanie operatora eusługi (konieczne poprzedzające działanie).
Nie byłoby może w tym rozumowaniu nic dziwnego, gdyby nie to, że w witrynie PARP dostępna jest warta zerknięcia prezentacja sugerująca dobre praktyki w pomysłach PO IG 8.1. Wśród prezentowanych projektów znajduje się praktycznie taki sam na płaszczyźnie IT pomysł, który choć wykonuje zupełnie odmienną e-usługę, ale występuje duże podobieństwo w metodzie działania.
Natychmiast rodzi się myśl: czy w takim razie wypracowano spójne metody oceny e-usług POIG, czy też może wnioskodawca wraz z wysyłką wniosku jest skazany na przygotowanie się do opracowaniaprotestu oceny projektu. Mi nie przychodzi na myśl odpowiedź na w ten sposób sformułowane pytanie.
Przy okazji, zrobiłem prostą wyszukiwarkę internetową najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych związanych z POIG: http://poig81.gugluj.pl
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3,
Słowa kluczowe: parp po ig 8.1, ocena merytoryczna po ig 8.1, ocena projektów e-usługi, ocena merytoryczna, parp, po ig 8.1, protest oceny, kryteria oceny 8.1
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz